onsdag 7. september 2011

Hovden

I går var det faktisk så opplett  og fint at det blei ein tur til fjells.Lenge sidan eg har vert på Hovden so var veldig kjekt å komme seg opp der,flotte utsikt i alle retninga :-)
   varden i sikte,begynt å bli fine fargar i fjellet no :)
    fleire små fine vatn opp på Hovden.Idag var det ganske frisk vind...


   utsikt mot Hindøy og ut øve øya og hav
 
 Nordøve stavfjorden va da blå himmel
 innøve mot Stongfjorden
   høstfarga
   Høyvikja

  mørke skyer i vest
 ....og i sør

                      han har langt å gå postmannen....
Det blei berre mørkare og mørkare.Rakk akurat heim til dei første dråpane kom,sia har det vel ikkje vert opplett...men eg e samd med meg sjølv om atte da va ein fine tur ;-)

6 kommentarer:

  1. Ja,her ser det ut som du har hatt ein fin tur,Marit;)Fekk lyst på ein tur til flells eg og,men fridagane mine går opp i regnvær,håper det kjem seg snart.Fine bilder:)

    SvarSlett
  2. Da gjere so godt å komme seg t fjells :-) Glømte ta bilde av alle tyttebæra,mmm dei var skikkelig goe no.Takk for koseleg komentar Aud :)

    SvarSlett
  3. Hei
    Så fine utsikt og stemningsbilete du har fanga opp, på Hovden ,..
    Likte godt det med postkassen.. Det må no verte iet vinnarbilete...
    Fortsett og fotografer,du...
    Magny

    SvarSlett
  4. Hei Magny! Da va koseligt å få komentar frå deg her:)
    Ja,kansje da va litt løye ditta postkassebildet ;)
    Vi får no ha oss ein fot(o) tur ilag atte ein dag,der du peika og eg knipsa :)

    SvarSlett
  5. Ein kjempefin tur du har hatt, Marit - og flotte bilder. Håper det letter opp snart, så det går an å komme seg ut. Du er flink som går mellom bygene....:) Hos meg har det nett vore ei kjempehaglbyge :(

    Ps. Såg du meg fra fjellet at eg stod inne i Stongfjorden og vinka til deg...-))

    SvarSlett
  6. Takk Liv :)Jau,syntes kansje eg såg nåke som vifta inn i fjorden...får ta med somen nestegang;)
    Ja,no må det no snart ha komt nok regn.Håper på ein nydeleg haust framøve,da trenge vi :)

    SvarSlett