tirsdag 20. september 2011

Magny og Marit går til Nipebu

Har lenge tenkt atte eg skulle hatt meg ein tur til Nipebu,har hørt rykte om att det skal vere ein sleke fine tur...denne helga blei det endelig noko av det.Blei glad for at Magny ville vere med på turen :-))
 tidlig morgon i låg haustsol
    På demninga ved Markavatnet
    trollsk stemning på måran,slike "dotta"låg alle plasser....
   lenge sidan frokost (har jo reist eit stykkje) so no e det påfyll av ny energi.

    vi var borte til dette sele,var vel einaste plassen vi klarte gå feil,men det var ein fin avstikkar :)
    dette meinar eg i fylje boka att er ein del av Fossedalshengenipa...
    fine stemning ved små tjern,litt vanskelig lys å ta bilde i...
    no ser vi ned til Nipebu og jammen ser vi havet og :)


   Langevatnet (i fylje boka)


    Fint i solveggen
   Ein kjempefin plass dei har laga til her,fine hytte og fleire småhus.reint og ryddigt var det.ein god plass å       komme til...


    Berre å velge retning :)

    etter alt regnet vi har hatt og lite "hjelpemiddla" blei det lite flammar og mykje røyk....:p
    Åh livet e godt :))!!
   naustet


   Av og til skulle eg ønske eg hadde eit lite lett kamera så eg kunne tatt bilder av alt det fine vi såg menst vi gjekk,blir litt kav opp og ned av sekken.Men har no fine bilder på netthina og då....Takk for turen Magny :))

5 kommentarer:

  1. Du kan tru eg har kosa meg ilag med doke på turen :-)) Trur eg har fått eit lite spark til å komme meg avgårde, eg også :)Nydelege bilder frå flott natur!!

    SvarSlett
  2. Så fine bilder,virkelig fint på Nipebu,kjekt å sjå bildene.Eg har ikkje vore heilt inne,men har fleire gonger vore ved langevatnet,og sett innover til Nipebu,som ligg flott til ved vatnet.

    SvarSlett
  3. Denne turen anbefaler eg verkeleg.Vi her ute på øyna er ikkje vande med att vi kan gå slakke strekningar når vi skal til fjells,her e da stortsett beint opp frå vi går ut døra heime,så vi syntes det var ein fryd å gå :)Trur eg vil prøve frå Rivedal ein gang og,kom eit par den vegen og,dei sa dat var ein veldig fine tur.Takk for kjekke komentara frå doke :)

    SvarSlett
  4. Hei
    Jammen påtide å takke for den flotte turen, takka vere deg har eg vore på Nipebu..
    Har kosa meg med biletserien lenge no,,,, gleda meg til neste tur !!
    Magny

    SvarSlett
  5. Sjølv takk Magny :) Satsa på at knena bere meg ein tur t hausten atte,va so kosille ;))

    SvarSlett