mandag 23. april 2012

Meg og mitt ;)

Hei,hei :) Idag her eg prøvd å "rydde " litt her på bloggen for å gjere den litt meir oversikteleg .Den er jo blitt ein del av reklamen for Atløyna,så det forpliktar :P Ditta som berre skulle vere litt sånn moro å heilt i da dunkle,er no blitt ein blogg som mange besøker og mange viser til....Huffohøy! Er no litt stolt då ;)) Sidan eg ikkje er så god på tekst så fortel eg på min måte gjennom bilda mine .No har eg prøvd å markere på kart etter kvart turinlegg sånn ca kor det er,kansje eg har bomma litt,men sånn ca ....så har eg fiksa litt på etikettane så trur det blir enklare å finne fram...
Er jo ikkje berre tura innpå her då,for eg tar bilde av det meste,og det var jo meint som ein bildeblogg eller album ,men den har liksom dreia veldig inn på tur .Eg er mykje på tur og kamera er med så sånn har det no berre blitt:)

Med bilda av humla som koser seg i seljekvisten ynskje eg dåke som ser innom ei goe veke,håper godveret og temeraturane vi har no vil vare lenge,leeeeeenge ;))







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar