onsdag 18. april 2012

Selhågsanden...(?)

Idag var eg å "prøvegikk" den siste av dei tre kystarvstine som er under rydding her på øyna.Stien frå Herland til Kjørvik.Gikk i møte med kallen som rydda,han gikk frå Herland og eg frå Tevika,so då møttest vi her på Selhågsanden:)Trur det e rette navnet på plassen,finn det ikkje på noko kart,men etter fleire forslag tykte eg dette hørtes mest rett ut,men mulig det e feil....




  Gleda meg til å gå heile turen ein anna gong og då kjem det sikkert meir bilder og ;) Fin og lett tur uten lange motbakka:) Kjem nok til å legge inn matpause her i fjæra og kansje e det badetemperatur og :))
                  Hestehov har eg aldri sett her på øyna.Desse  plukka eg på Nordfjordeid i går.
                  Små gule soler,lyse fint opp i kjøkenglaset :))


6 kommentarer:

  1. Å du å du,,,,
    For ei jobbing !
    Kan eg få vere med på ein tur til stranda å bade i sommar ??
    Hadde vore moro etter gammalt,, ps, har jo ny badedrakt !!
    No gjeta du kven dette er ;)

    SvarSlett
  2. Klart da ;) bål og bading,før vi trakka videre mot Tviberg.Jada,so klart eg har tenkt på klebyte,da har vi med i sekken,elle du har no so fine badedrakt,so sleppe gjenne byte....;))

    SvarSlett
  3. Guriland, ja,,, klart vi må ha festkleda i sekken,, kankje lukte salt og bål når vi kjem fram..
    På bilete nr.3 ligg selen som passar sanden ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja,jammen :O såg ikkje den før no eg ;)

      Slett