fredag 8. juni 2012




Blei så gledeleg overaska i går då eg fekk denne frå http://lenesintur.blogspot.no/   Tenk at nåken lika bloggen min så godt at dei sender meg ein sånn "utmerkelse".Tusen takk Lene! Og takk for dei fine orda som du skreiv om bloggen min:))
Lene har ein spennande blogg,ho er stadig på tur t lands og til vanns.Liker spesielt godt kajakk turane hennar,og beundra henne for alt ho tørr.Sjølv e eg nybegynner å held meg innerst i skjærgarden og ner land...Lene har og nokon usedvanelige spenstige hopp på alle toppar ho e på.Ei tøff dame som syner sprudlande turglede,sjølv når det går litt trått.;)

Libester blog award er skapt for å løfte fram blogger med mindre enn 200 følgere.
Relane er slik:
1.Thank the person who gave you the award
2.Link back to that persons blog
3.copy and paste the award to your blog
4.Present the award to 3-5 blogs of 200 followers or less that you feel deserve this recognition.:)


Så her kjem dei av bloggane eg føl som gir meg mest glede.

http://mallasmammaboble.blogspot.no/ dette er bloggen til Malene,niesa mi :) Malla skriv engasjerande bra om livet som småbarnsmor og andre ting som dett ned i haue på ho og det er ikkje nett lite.Malla har alltid haue fullt av rara og mindre rare tanka.Ho får oss og til å reflekter over ting og gir oss mange aha opplevelser.Malla får meg til å både le og gråte.Veldig bra blogg :) Malene er og ein god turkamerat og er med i fleire av blogginlegga mine <3

http://rundt-omkring.blogspot.no/ bloggen til Liv ,ein av dei første bloggane eg la merke til og ein blogg eg elska å bla i.Liv har verdens finaste bilder,ho er ein kunstnar....ho reiser masse på tur i innland og utland.Når ho kjem heim tek ho oss med på turen gjennom nydeleg bilder og gode tekstar.Lærer mykje historie og geografi gjennom bloggen hennar.Anbefalast! :)

http://odinsinpadleblogg.blogspot.no/ Odin sin blogg liker eg fordi han har masse fine bilder frå flotte padletura her i distriktet og andre plassa.Mykje bra stoff for oss som held på å lære oss padlelivet.

Eg er ikkje så god på dette med linking å slikt,så dette blei ikkje så veldig proft som det Lene laga til ,men de får ta da som da e :))

Ha ein fine dag i sola og god helg! Eg skal på fotokurs i helga,gleda meg :))

2 kommentarer:

  1. Hei Marit :-)

    Var inne på bloggen din og ville skrive kommentar undervegs til Kroatia, men dårleg internett forbindelse gjorde at den aldri kom fram.
    Først tusen takk for dei fine orda du gjev meg og bloggen min. Det varmar og gjev meg lyst til å halde fram med dette.
    Som du sikkert også erfarer, er det tidkrevande, og mange ganger lurer eg på om eg skal orke meir. Dette gjev meg ny insperasjon, så bilder blir det framover også...
    Tusen takk :-))

    Første gangen eg kom over din blogg, tenkte eg at vi ser mykje av det same i naturen, bildene dine går rett til hjarte på meg. Dei viser den flotte naturen på Atløya og andre stader på ein flott og levande måte. Ikkje minst padlinga og dei friske sjøbildene dine er fantastiske...
    Og bilda av nydelege Thea, dei er noke heilt for seg sjølv - so fine og ekte at eg nesten høyrer ho snakkar til meg.
    Tusen takk for at du viser alt dette Marit, eg set stor pris på det !!
    Ha ein fine dage..:-)

    SvarSlett
  2. Det var fine ord Liv :) Eg tenkte det same når eg såg din blogg,at vi har auge for det samme,men du e berre so utruleg bra med kameraet.Eg må jobbe å øve masse skal eg bli so god...men det er ein veldig kjekk hobby,som gir meg masse.Tidkrevande er det ja.Men du må ikkje slutte å dele dei fine bilda dine med oss.
    Eg har fått mange fine tilbakemeldinger på bloggen min,det gir meg lyst til å fortsette å dele bilder. :))

    SvarSlett