lørdag 11. august 2012

"Øen" rundt


E ikkje so ofte vi har barnevakt lenger,sånn at vi kan ta oss kveldstura i lag eg og gubben,men fredagskvelden blei ein sånn kveld.Då var vi snare å legge ut på med kajakkane.Tok ein  tur rundt øen,som altså ikkje e Atløyna ,men Heggøyna.Padla langs land ut til Kjørvika før vi kryssa over til fyren ved Heggøy.Var  litt" drag" ute på Tongane,litt meir enn eg lika for å sei da sånn,men fantastisk kor fint kajakken ligge i dissa dønningane,blei faktisk veldig moro å duppe oppøve å nedøve.


   

 
  Litt tosje at det ikkje vise på bilda då at det faktisk var( i mine auge) ganske stor bølge her utafor ,men fekk ikkje til å ta bilde når eg var oppå dei ,det hadde jo vert ganske kult om eg fekk til det då....


                     
                                            litt ekstra godt t kvelds sidan da e fredag ;))




                     
                                  og denne gangen huska vi ta med kjelen og ikkje berre primusen...


                             




   
                     Kom innat øve vikja då sola begynte gå ned og fargane var varme og fine

   
                                                        hekta på dråpa...




                                 
                                                                         heimeigjen

   

                                        Atter ein nydeleg sommarkveld...

2 kommentarer:

  1. Synd det med at bilde viser flatt hav nesten uansett.. Mange blinkskot! Likte særleg det med siluetten av "gubben" og dei med dråper frå åra. Har du med speglreflekskamera ut på sjøen?

    SvarSlett
  2. Har nok ikkje med speilrefleksen nei.Men er begynt å like veldig godt det vantette kameraet mitt,mykje finessa der,men har ikkje satt meg inn i alt enno.E eit bra kamera det og.Panasonic DMC-FT3.

    SvarSlett