søndag 21. oktober 2012

Litt meir haust




Blei ein tur på Granefjellet i ettermiddag.Det e rart at eg no bruka lenger tid opp enn eg for ei stund sidan brukte tur retur :P men får sjå positivt på da,eg får no sjå mykje meir når det ikkje går så fort og på den måte nyte litt meir også får eg jo mykje meir frisk luft,også får eg tid til å ta maaaaaassse bilder underveis ;) også ein vakker dag ,kansje så e kansje knea mine bra så eg kan spurte litt på å få eit snev av kondis atte....jauda :))








 iallefall så vart det ein super fin tur og no e det meir lau på bakken enn på trea,gule fine teppe av lønneblad....


   
               
                                          og på Rinda e da alltid like fint



   
                Tjohoooo glad eg e her!!!! flott ute i holmane og....


   
               Skrevarden låg i tåke idag...


   

 
                              Fin søndagstur ;)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar