lørdag 22. desember 2012

Frostroser mm








 Måtte berre ha meg ein 
fototur idag
første fridagen med nydeleg
ver.
skulle vel kansje heller
ha vert
heime å styra MEN
det spring ikkje fra meg det som er der....;)))





 har sett på 
desse
isrosene fleire dagar
når eg har vert på jobb,men
då kan eg jo 
ikkje springe
rundt
med kamera

 






e så fint med
den bleike
vintersola som får
iskrystallane
til å glitre



  













 blei ganske mange
bilder, 
lett å
gå bananas,om de vil
sjå bilda
litt større so
e da berre
å klikke p dei

















 strå mot kvite
toppar





ein nydeleg
tur som ladda batteria 
meiner eg prioriterte
HEIL
rett
og når eg kom heim
var alt som før og
eg hadde rikeleg
energi
til oppgavene
som venta
blei både kaker,fletteloff
tomatsild og
snart pizza...
Det blir nok
jul
iår og :)


Ynskjer alle som ser innom bloggen min
EI RIKTIG GOD JUL og takk for hyggelige
tilbakemeldinga
både her inne
og elles når
me sjåast <3 <3

1 kommentar: