mandag 27. mai 2013

Skrevarden.


 Bilder frå ein nydeleg kvelds-tur til
Skrevarden igårkveld.


 Skodda låg over  oss nesten heile dagen ,men på kvelden var 
det berre ein liten dott att over Granefjellet.


prøvde litt forskjellige instillinga på kameraet

 Norske- hesten ,Alden
har skoddeteppe på toppen,
det betyr nordavind... 






eit turistskip kom gjennom Krakhellesundet



 Her sat ho lenge å nytte utsikta....








 berre eit par små snøfonner att :)



Inn mot Dalsfjorden


 Heimturen blei laaaang, i verdens finaste solnedgang,alt fekk så fin glød
og kamerat var opp og ned av sekken.








turistskipet er komt igjennom
Granesundet og rundar snart Staveneset.










Sola gjekk ned ca 22.45



Heime :)

6 kommentarer:

  1. Dette var en opplevelse å se! Bilder man kan se igjen og igjen! Du har fanget kvelden fantastisk bra!

    Bare helt vakkert!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Jill :)Håpa vi får mange sånne kvelda framover....

      Slett
  2. Kjempefine bilde! Såg ut som ein magisk kveld.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Lene :) Var magisk,ein sånn kveld då du ikkje vil i hus....

      Slett
  3. Kjempekjekt å sjå Marit :-)
    Har tenkt meg ein tur opp dit eg også.
    Søndag var vi på Hovden. Det var tåke på toppen, men kunne sjå av og til at utsikta var enorm.
    Det var ein flott tur, godt tilrettelagt sti i nydeleg tereng. Fekk sol og finvær då vi kom ned igjen og brukte resten av ettermiddagen til "rundt omkring" turar på øya :-)
    Trefte mange hyggelege folk som også snakka varmt om Skrevarden...
    Kjekt å sjå bilder fra turen så vi veit ka vi legg ut på :-)
    Blir nok snart ein tur ut over igjen, både til Hovden og Skrevarden - det er ei vakker øy !
    Ha ein fin kveld og mange fine turar :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt å høyre de har vert på Hovden,men dumt det var skodde,der e fantastisk utsikt i alle retninga :) Hadde eg vert heime så skulle eg vinka deg opp om på kaffi:))
      Ja,anbefala ein tur på Skrevarden,men veit ikkje ka løype eg vil anbefale,eg likar best å gå frå Høyvikja,sikkert fordi eg e vand med den,e bratt hist og her,men fin tur. Dei som e vande gå frå Sætre/Eide synest den er best,men der ser vi ikkje toppen før vi er oppe,så eg føle vi berre går å går og aldri kjeme fram :P På kartet er det vel stien frå Gjervik som er merkt,den har eg ikkje prøvd,trur den e bratt,men og den kortaste .

      Fin dag til deg :)

      Slett