mandag 9. september 2013

Magiske Nærøyfjorden


I helga har vi  padla Nærøyfjorden, den smalaste villaste og mest dramatiske fjorden i verda (iag med Aurlandsfjorden ) ,seiast det
den står på UNESCO si verdsarv liste. Fjorden er 17 km lang.

Yr lovde sol frå skyfri himmel og sommartemp,tempen var bra
men sola kom berre gløttvis. Heldigvis får eg sei,for den trolske stemninga
tåka laga i fjorden.....det var berre såååå magisk :-)


Her på veg ut frå Gudvangen





 Regnbyge innimellom på lørdagen,men på suvenirbutikken i Gudvangen
hadde dei sydvest ,som heldt haue tørt. I tillegg hadde den gode ,polstra øyreklaffa,
som eg kunne dra nedøve øyra om det blei formykje "teknikktåt" av karane ;)


  alltid nokre meter bak,sånn er det å vere fotograf ..
 Bakka ut her var det bilveg og såg det var ein del utleige her.






 Den Trondhjemskepostveg går innover fjorden eit stykke

 ferga gjekk i ett og den var full av turista kvargang

 første pausen hadde vi her på Skalmenes ,vi ser inn til Styvi.


 det var og ein fin teltplass ,så vi tenkte padle tilbake her å kampe 
om vi ikkje fant ein plass vi likte betre seinare...


Regnboge over Dyrdal






 Så er vi komt i enden av fjorden Beitelen ,rundt neset til høgre er innover til Aurland og Flåm






 vi kryssa og padla andre sida innat





 kunne berre halde flaska bort under ein av dei mange fossane,slapp å gå utav kajakken ;-)

 Dyrdal










 alle får gjere det dei er best til, eg lika best å vere fotograf ;)
  

 småkalde og fargerik ;)

 Tennbrikettane låg att i bilen,så det blei ei lita utfordring å få fyr i bålet ,alt var ganske vått...


....men så fekk Johnny ein sånn Aha ,vi kan jo bruke gasstennaren!! lurt :D

 Kokken

 Johnny spesial ,enkelt ,godt og mettande ...


 Dei som legg att utstyr i bilen ,må lage seg eteredskap sjølv ,funka godt dinna

 Stemning 



 Oddbjørn e vist velfornøgd med ein av dei "goe" vitsane sine....
 Kos .Det kom etterkvart fleire bål langs fjorden,mange som var på kajakktur

egentleg e eg ganske mørkeredd sjølv i selskap med to sterke kara ,og då ugla begynte å ule fekk eg ein litt 
sånn" villmarkgrøss" følelse ,så eg sovna med hauelykta på... 



... og vakna til denne utsikta søndag ,det hadde regna godt om natta




 morgonkaffien var ekstra god i sånne omgivelsa

 På fjorden igjen ,søndagen blei berre utruleg vakker
,med sola som braut so vidt i gjennom tåka...










 Berre heilt spesielt vakkert ,følte eg var i ett maleri

 Trur det hette Tufto her


 Vikingeskip ved Bakka

 nesten tilbake i Gudvangen...


Ei fantastisk fin reise som eg verkeleg anbefala alle å ta . Gode minner :-)

12 kommentarer:

  1. MARIT , kjære Marit!!! Eg er berre imponert over deg , du fangar augneblikka og den stemninga som er rundt deg ! Imponrrande :-) takk for "turen" :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. "Liker"

      Slett
    2. Tusen takk Heidia ,varma med sleke ros <3 Ein må berre ta seg tid å sjå seg rundt når ein e på tur ,mange nydelige augneblikk ,ekje alle eg rekk å få i linsa ein gong...men ekje so nøye,huska dei og :)Bruka nok litt lenger tid på turane enn folk flest ,men det er halve gleden å fotografere da eg ser :-))

      Slett
  2. Mange flotte og stemningsfulle bilder,berre lækkert,Marit:)

    SvarSlett
  3. For ein flott tur! Fine bilde :)Håpar du fekk meirsmak på teltlivet, sjølv om det kan vere litt skummelt..

    SvarSlett
    Svar
    1. Telt livet e slettes ikkje nåke dårle liv ,men glad eg hadde kallen med då tussemørke kom ,har ikkje heilt vakse av meg mørkeredsla....huhu ...og det som var så bra der inne,var at det ikkje var antydning til smikke/knott. Ein sånn kveld her ute hadde vi jo vert halvt oppetne ,ødelegge teltiveren for meg,det ekje til å halde ut :(

      Slett
  4. Har gleda meg til dette innslaget på bloggen dei etter at eg såg bildet ditt på FB.
    Dette var heilt fantastisk, du har verkeleg fanga augneblinken.
    Såg at det var vått og sikkert litt kalt, men den tåkemorgonen med sol var jo heilt eventyrleg.
    Må vere kjekt å sitte med camera ein slik dag :-)
    Tusen takk for turen - det er det nermaste eg kjem ein padletur:-)

    Ha ein fin kveld :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Liv :-) Vart ein spesilt vakker tur, spesielt søndagen...ekje ofte ein får oppleve sånt.
      Kjekt å" ha deg med "på turen ,aldri forseint å begynne å padle (trukje eg ) så berre å prøve :-)

      Slett