søndag 29. september 2013

Stormsamling






Etter eit par år med kajakk fant eg ut at det var på tide å melde seg på
ei eller anna samling .Stormsamlinga i Bulandet har eg hørt mykje om ,og det er jo ikkje lange turen
så då var det berre å melde seg på.
Eg var no ikkje heilt sikker på ka eg gjekk til ,storm og kajakk får alarmklokka til i plinge
i mitt haue ,eg som tykjer det kan vere  meir enn spennande nok å padle på flatt hav . 
Men no var also tida kommen til å ta stege litt vidare (jadda teke da gradvis har god tid...)
Malene var jo seff med ,ho skulle skrive reportasje og var veldig gire på å få med seg ALT.


 Lørdag morgon i havna. Vi hadde enno ikkje bestemt oss
ka gruppe vi ville hive oss med, men sidan det ikkje var meir enn ein hjelm (hjelp hjelm liksom...!!!???) til overs så bestemte Roger (sjef ) at vi skulle følge Lasse på ein guida tur i trygge farvatn (jippi !!!)


Samling før start . Åre opp betyr viktige beskjedar ,samling!




.....og enkelte var veldig ivrige når nye beskjedar kom

                                                           

   



 


Vi padla ut til Sandøy 
ei idyllisk perle. Her bur det ikkje folk fast lenger.





 Vanlegvis bruka dei ta lunchen her opp ved fyrlykta ,men pga av aukande vind
blei det bestemt at vi skulle fare innover og finne ein anna plass





 vikeplikt







Turen gjekk innat til butikken for å hente ein til som ville vere med.
Og menst vi venta kunne vi sjå på dei som leika seg der inne ;)






så skulle vi få teste ut ein leikeplass ,søren at det vise så lite 
på bilda kor store bølgene egentlig var,for dei var STORE....
kjempekjekt å padle ut i dei og surfe innat
(stolt av meg sjølv )






  Vi budde fint i Høyståle hos Liv Turid


min soveplass var opponde take,der ein søt liten ape passa godt på meg .


 festmiddag lørdagskvelden
nyyyydelig mat ,som eg glømte ta bilde av..


 god stemning ved borda





Sunday morning spela opp til dans ,nokon dansa,nokon drakk og nokon fylgde med frå loftet...


  


 Her oppe e Høystålet 


 Søndag skulle "knoll og tott " ta oss med på litt nyttig moro
men dei forsov seg (var vist vi som møtte på feil plass ) ,så menst vi venta tok vi turen ut på Hillersøyna og såg på
dei som kosa seg i bølgene der. 
Livsfarleg moro i mine auge,men dei veit nok ka dei bala med....
















så va guidane vår klare


  vi trena teknikk og redning,og eg måtte ha haue lenger
under vatn enn eg nokon sinne har hatt ,men no 
har eg no prøvd da og da gjekk bra 




lån aldri vekk kameraet ditt .....


  so ein liten runde ut på storhavet




 her uta i Sandøyna var det berre så utruleg fint,men 
dårleg kamera og salt på linsa,gav ikkje dei rette bilda :(








 litt eskimoredning før vi gjekk iland


Gruppebilde høyre vist med :)

Må tilføye at Stormsamlinga er eit veldig bra arrangemang ,som
tek hensyn til padlara med mykje og mindre erfaring,
her er noko for ein kvar smak .
Fleire kjem att år etter år ,mykje pga det sosiale.
Flinke guida .
Stormsamling e for alle :-))

14 kommentarer:

  1. Fantastisk bra Marit!! Eg treng jo strengt tatt ikkje reise på tur, eg har jo deg og din blogg :-) Og ja: Lån aldri vekk kamera til PR kåte Askvollingar :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hensikta mi er no meir å få folk til å få lyst å fare på tur Heidi ;)
      hehehe

      Slett
  2. Kjempebra Marit :-)
    Dette var kjekt å sjå, mange flotte bilder og i tillegg din artige måte å skrive tekst på.
    På Sandøya har eg vore ein gang, hos Liv Turid mange ganger, Sunday morning har eg høyrt før også, men padla har eg aldri og kjem heller ikkje til å gjere det...:-)
    Takk for at eg fekk vere med her...:-)

    Ha ein fin kveld !

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Liv ! :-) Bulandet e flott, det er Liv Turid og :-) Sandøyna må eg berre på land ein gang ,fasinerande plass :-)

      Slett
  3. Nå har jeg koset meg skikkelig med gode padlebilder og tekst!! Ser dere hadde det supert:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Ei bra helg dette Jill ! kjekt du ser innom bloggen :-)

      Slett
  4. :) Herleg! Håpar det gav meirsmak med padlesamling.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja,blei no ikkje aldeles avskrekka ;)) kjekke helg!!

      Slett
  5. Dette så kjekt ut :-) Vi (mannen min og to av podene og jeg) var på havkajakk-kurs i sommer. Dette du presenterer her minnet mye om det:-) Utrolig mange fine bilder :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. E kjekt å prøve seg litt ,når ein er rimeleg trygg på å verte redda om det skulle gå sjaise...;)

      Slett