mandag 28. oktober 2013

Høyvikja



No er det lenge sidan eg har blogga .
Har ikkje heilt funne gnisten ,ikkje har det
vert så masse tura heller....LAT (haustslapp)
men når eg sat å såg gjennom bilda mine,så 
er det jo nokon som fortener plass her lell :)) 



 frå ein padletur rundt med landet her ,
"fin" lunch i fjæra




Utsikt mot husa i Tevika og Hovden


Heimafrå har eg flott utsikt mot notahuset og Neset
set ofte å ser på dei flotte haustfargane der ute ,særleg
når sola skine på dei...nydeleg !! Måtte 
på land å ta litt bilder her 













 sånn ser det ut frå terassen heime ,i låg ettermiddagsol


oktober fullmånen på mårakvisten






 gubben har shoppa "badehette" til meg
so no skal eg vere rusta til bading året rundt meina han... ;)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar