torsdag 23. januar 2014

Heimelaga



Av og til så hender det at eg får sånn annfall
av kreativitet kastande over meg .
Les mange blogger og ser at mange er så flinke 
å lage ting av naturmatriale .
Naturmatriale er jo og veldig inn for tida .Så blande litt
nytt , litt gammalt og litt frå naturen, blir jo berre så fint og lunt og triveligt.
Når  ein i tilleg har laga det sjølv,så blir det jo litt personlig og 
noko som ikkje alle andre har ;) 




Lykt av rakved .
Glasbolle/krukke inni,rakved rundt. 
Ei snor og eit barkehjerte.
Taddaa ...
Dette er den første eg laga ,og den reiste rett til fjells :-)




Happylights er jo eit must fortida,
kjekt og enkelt å lage sjølv . Ballong ,tapetlim, garn og ei
batteridreven lyslenke :-)
Laga nokon med lys og nokon enkle uten lys :-)







Etter ein ny runde i fjæra ,
blei det fleire lykter .
Skulle hatt ei anna grovare snor rundt kansje ,
men det har eg ikkje funne,men enkelt å bytte om eg skulle komme over ei :)





Enkelt ,koseleg og kjekt å lage .
Blir nok meir etter kvarte :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar