tirsdag 26. august 2014

Atløynipa



Eg har tenkt som so, at så snart eg får anledning
og veiret er bra ,så skal eg gå ein tur på Nipa.
Det klaffa jo 100 prosent idag :-)
Fridag og sol .
Litt kald nordavind ,men den går no å kle ute...

Vi gjekk opp fra Eidet.


Klårt og fint.  Turen går forbi mange tjern og små vatn ,med dei klaraste blåfargane :-))
Det er ikkje godt merka sti til Nipa ,men vi føl Skrevard stien eit stykke opp ,før vi tek av mot 
høgre og går mykje på berg innover. Lett og fint å gå :-)
Trur det er planen med fjelltrim bok der no (mange år sidan sist ) 
så då blir det vel betre merking ,tenkje eg ...:-))





Når ein vert så heit at det ryk av haue,,,, 


 Utsikt mot Grytøyra
... og mot Vilnes .


 Varden står heilt fram på kanten og det er stup beint ned til Lervåg. 
Og dinna gubben her mått jo seff gå på framsida av den....
Var vist der det var best livd.:P

 Lervåg 
 Askvoll og innover Dalsfjorden
 Utsikt frå oppå Varden (var berre kamera som var oppå also )

 Drista meg litt frampå....


 Alt må no forevigast
 Ser so vidt i Dalsfjordbrua
 På Skrevarden la skodda seg

 Havregryn og blåbær ,go energi ;)


 Så tilslutt turde eg å sitte nesten fram på kanten,med sjikkeleg hjartebank og magasug.
Førr ein seier og førr ei utsikt. 
Sist eg var her ,kjefta eg på alle som nerma seg varden...


 Tøff i tryne ;))


Mykje tereng på Atløyna som eg ikkje har gått i.
Her ved Skrevatnet har eg aldri vert,der var det så flott ,så må ha litt tid der ein gang :-)



Atløyna har ca 4 mil med rydda stiar i kryss og krakje ,berre å velge :-)

3 kommentarer:

  1. Nydelige bilder, særlig det med røyken ut av hue.

    SvarSlett
  2. Tusen takk Rolf ! :-) hehe blei litt morsomt når vi kom heim og fekk sjå ka vi hadde fått med på minnebrikka ,det var faktisk heilt tilfeldig :-)

    SvarSlett
  3. Ditta var mitt mål for sommaren også...men so var det ditta uheldige møte med strykebrettet då :-(

    SvarSlett