onsdag 1. juli 2015

Gjenbruk





Denne gamle gyngestolen har lenge stått på vent 
for ein makeover. 
I går gjekk eg laus med spray maling ....
knall grønn blei den . 
Knakande frisk fin farge :-)



På loftet hos ho mor fant eg sengkle i friske 70 talls grønfarga.
Det var berre å rive i filler og finne fram heklekroken.
Så vips hadde stolen fått pute .
To ringer med innerpute og fyllvatt  :-)



Det som blei igjen av dei grøne sengklea 
blei ilag med eit anna dynetrekk,
teppe under stolen.



Fort gjordt og berre lækkert ,synst no eg då :-)
Stolen har ein liten skjønnhetsfeil etter eit besøk av ein litt stor herremann
ein gang på 70 talet :P har
vert forsøkt fiksa ,men...
det får berre vere sånn som eit koseligt minne ;)

No har eg hekla 19 eller 20 tepper ,pluss puta
på ei lita stund,,,,armen e begynt å streike litt
så då får eg prøve finne på noko anna
ei stund ,,,,hmmmm.....??


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar