mandag 25. juli 2016

Padling mellom vannliljer ♥


Lenge har eg hatt lyst å padle rundt Herlandsvatnet.
Har padla litt av det i kano ,og rodd med robåt.
Men med kajakk kjem ein til i alle krinkelkroka ,og eg beherska
den betre enn  kano.
Det er eit stykke ned til vatnet ,så er vel difor eg aldri har komt meg dit.
Men når ein føørst bestemme seg ,skjer det fort :-)
Med Atv `n kom kajakken seg lett ned .




 Inn i Vassbotnen låg det tepper av Vannliljer . 
Det e berre så vakkert ,at eg nesten ikkje klarde padle der i fra .
 og det blei maaaaaange bilder

 Mot Hovden


 

Prøvde meg eit lite stykke opp elva og ,der e det så fiiint.





 mot Skrevarden

 Røsslyngen er så smått begynt å blomstre
 

 Selfie må t :-)







Nesten ute ved enden ,og Kvernhuselva


Hovden sett frå Kvernhuselva

 



Her blei det ein liten pause før eg padla andre sida tilbake. 
Av ein eller anna grunn blei det ikkje bilde av heim turen ,heilt ulikt meg......

Berre ein ting å sei . Utruleg vakkert !!!

1 kommentar: