tirsdag 3. juli 2012

Road trip


På tur til Kråkenes fyr.Var vel ikkje den rette dagen for utsikta sin del,men  fint lell
:)
 
                                   i Vågsøy rekk vindmøllene heilt opp i himmelen


 
                                              høgda på veg ned til Kråkenes

 
 etter at eg hadde pingsla meg på krykkene frå parkeringa og opp til fyret,begynte det å pøsregne så blei lite aktuelt å ta bilder :( men trossa meg no til ettpar....

   
                                                 Refviksanden på tilbaketur



 
                                 flott plass,men jammen må det vere tøft her i storm og orkan


   
                     I Astrup sitt rike .Veldig fint å køyre denne sida av Jølstravatnet,mykje flott natur ..


 
                                                      ... og blomster



 
                                                i den grøne tunellen


                          og i fergekø.....

2 kommentarer:

  1. Så kjekt å sjå at de har vore på Kråkenes :-)
    Ikkje lett og velge "rette" dagen der ute. Eg har vore der mange ganger - har vel aldri vore den "rette" for meg heller - men fint har det vore kvar gang.
    Kunsten er å sjå det flotte og spesielle akkurat der å då :-)

    Nydelege bilder du har fått med deg tilbake :-)

    Har også vore på låvebesøk hos deg. Deler dine opplevelser om gamle låver, og hopping i høyet :-)
    Kan ennå kjenne lukta i låven, suget i magen kvar gang vi hoppa og stikking av turre strå opp etter føttene :-) gode minner!
    Hyllebærsafta di blir spennande - har du prøvd å lage likør av blomsten? den også blir god med nydeleg jyllen farge :)
    Ha ein flott dag !

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Liv :) Hylleblomstlikør skal eg jammen ta å prøve ut,googla fram ei oppskrift ;)veit dei har laga likør av bæra,skal vist vere goe greie,men blomsten har eg ikkje tenkt på.Masse igjen so det blir det neste.Kort veg på polet og no ;))

      Slett