søndag 4. september 2011

Ein regnversdag....

Huff enda ein regntung dag!!! fant ut att det var bedre å komme seg ut å bruke den til eit kvart "fornuftigt"enn å sitte inne å sture..pakka kamerat i brødpose,åpning framme som eg festa med sol/motlys dekselet (tips frå ei bok) ogso tok eg ein runde i tunet og tok bilder av "elendigheta" ;)) hadde med modell ei stund,men ho trekte fort inn i varmen hos ho besta,blei for vått...  Skulle berre ønske ho hadde litt meir fargesprakande regnkle,hadde eg kunna dette med redigering og photoshop,så kunne eg ha trylla alt rødt....
 skal det ikkje slutte snart??
 elvane har vokse masse desse dagane...
 regntunge roser..

 ....og traskande våte eføy
 takrennene e fulle og




 hoppa litt til,det var jo gøy!!!

 revebjellenne heng




 .......og blåklokkenne bukkar djupt









    denne ser litt ut som eit tårefullt auge...



håper enda på att vi kan få fine kvelder på terassen med lys i lyktene.....

3 kommentarer:

  1. Kjempe fine bilder frå ein regnfull dag,Marit.
    Lurte litt på å gå ut å ta bilder av vatnet,men var redd for kamera mitt,så synst det var ein god ide med brødposen.Håper det lettar snart.Ha ein fin søndagskveld.

    SvarSlett
  2. Takk,takk Aud!:) funkar bra med den brødposen,men blir litt klurete,so blir ikkje alt som blir like klårt.Men pyttsann,fekk no litt moro utav denne grå dagen ;)

    SvarSlett
  3. Så apsolutt ein grå dag, men du så mange flotte fargar og bilder :-))

    SvarSlett