søndag 17. april 2016

Ein fin liten tur i vårsola


Atløyna har mykje flott natur å by på .
Her er og veldig fint å sykle :-) 
Litt vanskeleg å sykle rundt då ,vist ikkje du er veldig god på tereng sykling.
I fjor sommar prøvde eg på det ,sykla til Herland og prøvde meg videre innat mot Høyvika.
Men eg måtte nok trille og bære sykkelen det meste av den vegstubben ,som er ca 4 km.
Tenk så fint det hadde vert om vi hadde fått til ein sykkelsti den siste lille biten.
Då hadde vi fått ein fin runde på ca 25 km .
Da går an å drøyme om ....og kansje ein dag....

Bilde frå ein ganske mykje mindre sykkeltur.
Frå Høyvika til Tevika og videre til fots ut til Selhogsanden ,ein nydeleg dag no i veka :-)







 Fine sykkel ,med fine utsikt over Herlandsvatnet :-)

 Ut mot havet 

Kaffi og lunch 

før eit forfriskande bad  
 kusymrene var i full blomst i dei lune bakkane ovanfor sanden
litt tidleg for kvitveisen ,men eg fant ettpar av denne favorittblomen min ♥ 
 humla var rund og god og poserte villig i sola ;)

Skogen i Kjørvika 

Ein goe dag ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar